Izvješće o emisiji plinova i potrošnji

Izvješće o emisiji plinova i potrošnji


Tvrtka PKM najveća je od 9 autobusnih tvrtki u Gdyniji, Poljska, koja upravlja flotom autobusa koji su dio sustava javnog prijevoza Gdynia-Gdansk kojeg koristi 350 000 stanovnika.

45 autobusa je marke Mercedes Benz, tip 405N, N2 i GN. Tvrtka je odabrala 4 para autobusa za kontrolirani eksperiment učinkovitosti Mergi® dodatka gorivu i nafti za smanjenje potrošnje goriva.



Tvrtka PKM najveća je od 9 autobusnih tvrtki u Gdyniji, Poljska, koja upravlja flotom autobusa koji su dio sustava javnog prijevoza Gdynia-Gdansk kojeg koristi 350 000 stanovnika.

45 autobusa je marke Mercedes Benz, tip 405N, N2 i GN. Tvrtka je odabrala 4 para autobusa za kontrolirani eksperiment učinkovitosti Mergi® dodatka gorivu i nafti za smanjenje potrošnje goriva.



Svi autobusi koji su koristili Mergi® pokazali su poboljšanja. Svi kontrolni autobusi povećali su potrošnju dizela. Prosječna ušteda goriva tijekom testnog razdoblja narasla je od nule do otprilike 2 litre na 100 km. Za dnevnu potrošnju od 9.000 litara po cijeni od 1,00 eura po litri, takvo smanjenje znači bruto godišnju uštedu od gotovo 200.000 €.

Ostale prednosti su smanjenje trošenja motora i produljeni vijek mazivog ulja. Vrijednost ovih učinaka nije procijenjena. Glavni cilj testiranja bila je ekonomičnost goriva. Izmjerene su i emisije plinova, ali rezultati se trebaju uzeti samo kao indikatori. Međutim, ti su rezultati bili u skladu s još nekoliko testova emisije koje je proveo Mergi® Marketing AS. Razine NOx poboljšane su za 5,7%, a razina čađe poboljšana je za 58,3%.


Svi autobusi koji su koristili Mergi® pokazali su poboljšanja. Svi kontrolni autobusi povećali su potrošnju dizela. Prosječna ušteda goriva tijekom testnog razdoblja narasla je od nule do otprilike 2 litre na 100 km. Za dnevnu potrošnju od 9.000 litara po cijeni od 1,00 eura po litri, takvo smanjenje znači bruto godišnju uštedu od gotovo 200.000 €.

Ostale prednosti su smanjenje trošenja motora i produljeni vijek mazivog ulja. Vrijednost ovih učinaka nije procijenjena. Glavni cilj testiranja bila je ekonomičnost goriva. Izmjerene su i emisije plinova, ali rezultati se trebaju uzeti samo kao indikatori. Međutim, ti su rezultati bili u skladu s još nekoliko testova emisije koje je proveo Mergi® Marketing AS. Razine NOx poboljšane su za 5,7%, a razina čađe poboljšana je za 58,3%.

MSC dodatak za ulje dodaje se 1:14 pri svakoj promjeni ulja. Mergi® PFT dodatak za gorivo kontinuirano se dodaje dizelu u omjeru 1: 4000. To znači da se u spremnike za gorivo dodaje 5 litara PFT dodatka svaki put kad se isporučuje 20.000 litara dizela. Na taj se način obrađuje svo gorivo te nema dodatnih radova ili komplikacija pri tankiranju autobusa.